Sunday, April 8, 2007

החולה

שלום. קוראים לי ירון, בן 36, נשוי באושר עם ילדה חמודה בשם שני. אני מהנדס במקצועי .
בימים האחרונים לא הרגשתי כל כך טוב. הייתה לי חולשה כללית, הייתי קצת מנוזל ונראה לי שהתקררתי.אני מרגיש שאני זקוק למנוחה מהעבודה...
אין לי תאבון ואני מאוד חיוור, לפחות כך אומרת אשתי המודאגת.
לבסוף, הלכתי לפני שלושה ימים לרופא והוא המליץ לי לעשות בדיקות דם.אתמול, כשהגיעו התוצאות התברר שספירת הדם שלי לא תקינה.
נזכרתי שהרגשתי כך גם לפני כמה שנים, לאחר ארוחה במסעדה מזרחית שבה אכלתי פול.גם אז הרגשתי חלש, היו לי סחרחורות ואיבדתי את התיאבון והלכתי לבדיקות דם ונמצאה חריגה בספירת הדם שלי.
דיברתי עם רופא המשפחה וסיפרתי לו שזה כבר קרה לי פעם.הוא אמר שנדבר בהמשך לצורך מעקב.
עד אז הוא אסר עלי לאכול פול. או כל משהו דומה לזה...

עד הפעם הבאה, ירון.

נ.ב. כנראה שיש לי אלרגיה לפול... הוא אמר שהוא יסביר לי יותר באמייל.
מזל שהכל היום דרך המחשב כי אני מרגיש רע מכדי לצאת החוצה

4 comments:

אפרים said...

מי היה משער שאפשר לחיות בלי פול?

קראנו את כל העבודה שלכם ולמדנו המון על האנזים ולא ידענו שאפשר לחלות בגלל שאין לך אותו בגוף.

ופעם הבאה אנחנו גם נזהר שנלך למסעדה מזרחית, מי יודע מה יכול לקרות לנו...

דור ארתור וגלעד הרמן.
י'1

קרן צור, טליה הנדל והדר אביר said...

הבלוג מעוצב באופן יפה מאוד והמכתבים מעבירים את המידע על המחלת הפול באופן מעניין.

לפני קריאת המכתבים חשבנו שכאשר מישהו אלרגי לפול הוא צריך להמנע אך ורק מאכילת פול. לאחר קריאת מכתב הרופא המומחה הבנו שכאשר יש אלרגיה לפול אסור להיחשף לעוד הרבה חומרים חוץ מהפול עצמו

קרן והדר-י6, טליה-י4

נעמה said...

מעמיק ויפה, מעניין כמה חוסר באנזים יכול להשפיע על חיי אדם.
מעבודתכן למדנו דברים חדשים רבים ונחשפנו לתופעה.
בנוסף, הפוסטים כתובים בצורה ברורה ועניינית.
כל הכבוד =]
אור, דניאל, ודנה י'1

Anonymous said...

יום טוב! הודעה זו לא יכלה להיכתב יותר טוב! קריאת הודעה זו מזכירה לי את בן הזוג בחדר הישן והטוב שלי! הוא תמיד המשיך לפטפט על זה. אני יעביר את זה לכתוב אליו. די בטוח שהוא יהיה טוב לקרוא. תודה רבה על שיתוף!